Aktuální nabídka práce na pozici:
OBCHODNÍ ASISTENT/KA
Vaší pracovní náplní bude:
- administrativní činnost spojená s obchodním oddělením
- základní komunikace s klienty ohledně jejich objednávek, dotazů
Ideální kandidát/ka by měl/a mít:
- ukončené SŠ vzdělání
- komunikační a organizační schopnosti
- znalost MS Office na pokročilé úrovni (Word, Excel, Power Point…)
- znalost německého jazyka výhodou (písemná i ústní komunikace)
- schopnost pracovat samostatně i v týmu
- pečlivost, důslednost, flexibilita
- řidičský průkaz skupiny B
Na co se můžete těšit:
- pracovní smlouva na dobu neurčitou
- 5 týdnů dovolené
- příjemné prostředí s přátelskou/rodinnou atmosférou
- firemní akce aj.
V případě zájmu a bližší informace o pozici nás neváhejte kontaktovat na E-mail: michaela.kebrlova@tyckooperace.cz, +420 602 732 930, www.tyckooperace.cz